Зрозуміло,
навчальні матеріали теж містять безліч питань по темі, часом набагато більше, ніж
традиційні лекційні підручники. Воно зрозуміло: по-перше, студенту простіше
перевірити, наскільки він засвоїв
матеріал, по-друге, цікаві
питання здатні стимулювати інтерес до продовження навчання, оскільки сам процес
рано чи пізно може набриднути.[2, ст. 57] Втім, обговорювати про те, що
такі форми контролюють студента, не варто. Швидше, вони його стимулюють. Для
дистанційного навчання взагалі характерний не стільки контроль, скільки
допомога і демонстрація щирого участі з боку викладача. Наприклад: положено
екзаменаційні відповіді повертати студентові з коментарями викладача, в яких
обов'язково буде не тільки критика, але й похвала; або погано пройдений тест і як допомога зі сторони викладача
звернути увагу студента на ті чи інші помилки, які він допустив при тестуванні.
Однак
екзаменаційний контроль строгий, як ніколи - якщо, звичайно, воно пропонує
диплом, а не сертифікат. У першому ж представники навчального закладу вирушають
у регіони, де проживають "віддалені студенти", із запечатаними
екзаменаційними завданнями. Виконуються вони у письмовому вигляді та під
контролем, запечатуються та відвозяться в навчальний заклад, де їх ретельно
перевірять. Тільки після цього студенту буде висланий справжній державний
диплом.
Комментариев нет:
Отправить комментарий