среда, 6 ноября 2013 г.

Зрозуміло, навчальні матеріали теж містять безліч питань по темі, часом набагато більше, ніж традиційні лекційні підручники. Воно зрозуміло: по-перше, студенту простіше перевірити, наскільки він засвоїв матеріал,     по-друге, цікаві питання здатні стимулювати інтерес до продовження навчання, оскільки сам процес рано чи пізно може набриднути.[2, ст. 57] Втім, обговорювати про те, що такі форми контролюють студента, не варто. Швидше, вони його стимулюють. Для дистанційного навчання взагалі характерний не стільки контроль, скільки допомога і демонстрація щирого участі з боку викладача. Наприклад: положено екзаменаційні відповіді повертати студентові з коментарями викладача, в яких обов'язково буде не тільки критика, але й похвала; або погано пройдений тест і як допомога зі сторони викладача звернути увагу студента на ті чи інші помилки, які він допустив при тестуванні.

Однак екзаменаційний контроль строгий, як ніколи - якщо, звичайно, воно пропонує диплом, а не сертифікат. У першому ж представники навчального закладу вирушають у регіони, де проживають "віддалені студенти", із запечатаними екзаменаційними завданнями. Виконуються вони у письмовому вигляді та під контролем, запечатуються та відвозяться в навчальний заклад, де їх ретельно перевірять. Тільки після цього студенту буде висланий справжній державний диплом.

Комментариев нет:

Отправить комментарий