среда, 6 ноября 2013 г.

Розвиток техніки в XXI столітті дозволяє говорити про те, що дистанційна освіта володіє технічною базою, що вселяє повагу як студентам заочної форми навчання, так і стаціонарної. Інтенсивний розвиток дистанційної освіти в Європі та Америці почалося в 70-х роках. В Україні дистанційна форма навчання почало прогресувати з 2000 року.
Дистанційна освіта в Україні регулюється Концепцією розвитку дистанційної освіти в Україні та Положенням про дистанційне навчання МОН України. Під дистанційним навчанням розуміється комплекс освітніх послуг, що надаються віддаленим від навчального закладу студентам за допомогою спеціалізованого інформаційно-освітнього середовища, що базується на засобах обміну навчальною інформацією за допомогою сучасних телекомунікаційних технологій[1, ст. 23].

У дистанційному навчанні існує така проблема, як контроль знань студента. Для того щоб якось контролювати знання студента потрібно ввести в курс дистанційного навчання «живе» спілкування. Це як?«Живе» спілкування - можна проводити через веб-камеру, наприклад, через програму Skype. У нашому прикладі курс Схемотехніка ЕОМ, в ньому можна скласти список елементарних питань з вивчених тем, щоб знаючий студент довго не замислювався над питаннями і швидко і чітко відповідав викладачеві. Такий контроль бажано проводити після кожної вивченої теми. Щоб викладач мав уявлення про знання студента. Такий контроль можна ввести для будь-якої дисципліни.

Комментариев нет:

Отправить комментарий